Friday, 27 Apr 2018
CINENEWS ΣΙΝΕΜΑ

Χρυσά Βατόμουρα: Το «The Emoji Movie» «κερδίζει» 4 στις 10 κατηγορίες!

Κάθε χρόνο μια μέρα πριν από τη μεγάλη τελετή των Όσκαρ απονέμονται τα διαβόητα Χρυσά Βατόμουρα, τα οποία αναδεικνύουν τις χειρότερες ταινίες της περασμένης χρονιάς.

Φέτος,για πρώτη φορά στα 38 χρόνια του θεσμού το βραβείο Χειρότερης Ταινίας παίρνει μια ταινία κινουμένων σχεδίων, το «TheEmojiMovie». Η ταινία σάρωσε στα συγκεκριμένα βραβεία «κερδίζοντας» επίσης τα βραβεία Χειρότερης Σκηνοθεσίας για τον Τόνυ Λεόντις, Χειρότερου Σεναρίου για τους Λεόντις και Έρικ Σίγκελ, και Χειρότερου Κινηματογραφικού Ζευγαριού.

«Νικητής» ήταν και ο Τομ Κρουζ για μιας από τις ομολογουμένως χειρότερες ταινίες του 2017, την αναγεννημένη «Μούμια». Ο Κρουζ πήρε το πρώτο του σόλο βραβείο για τον Χειρότερο Α’ Ανδρικό Ρόλο ενώ το 1995 μοιράστηκε το βραβείο Χειρότερου Κινηματογραφικού Ζευγαριού με τον Μπραντ Πιτ για την ταινία «Συνέντευξη Με Έναν Βρικόλακα».

Η ταινία «Πενήντα Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι» κέρδισε δυο Βατόμουρα, για τον Β’ Γυναικείο Ρόλο της Κιμ Μπάσινγκερ και του Χειρότερου Σίκουελ. Οι «Transformers 5: Ο Τελευταίος Ιππότης» παρά τις εννιά υποψηφιότητες τους, δεν πήραν κανένα βραβείο. Με άδεια χέρια όμως έφυγε και η αμφιλεγόμενη ταινία του ΝτάρενΑρονόφσκι «μητέρα!» παρά τις τρεις υποψηφιότητές της, ανάμεσα σε αυτές και της Χειρότερης Σκηνοθεσίας.


Ακολουθεί η λίστα με τους «νικητές»:

Χειρότερη Ταινία: «The Emoji Movie»

Χειρότερος A’ Γυναικείος Ρόλος: Τάιλερ Πέρι στο «Boo 2!: A MadeaHalloween»

Χειρότερος Α’ Ανδρικός Ρόλος: Τομ Κρουζ στη «Μούμια»

Χειρότερος Β’ Ανδρικός Ρόλος: Μελ Γκίμπσον στο «Ξαναγύρισε ο Μπαμπάς»

Χειρότερος Β’ Γυναικείος Ρόλος: Κιμ Μπάσινγκερ στο «Πενήντα Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι»

Χειρότερο Κινηματογραφικό «Ζευγάρι»: Οποιαδήποτε δύο απεχθή Emojis στο «The EmojiMovie»

Χειρότερο Ριμέικ, Σίκουελ ή Αντιγραφή: «Πενήντα Πιο Σκοτεινές Αποχρώσεις του Γκρι»

Χειρότερος Σκηνοθέτης: Τόνι Λεόντις για το «The EmojiMovie»

Χειρότερο Σενάριο: «The Emoji Movie»

Το Τόσο Σάπιο Βατόμουρο Που Το Αγάπησες: «Baywatch»

Αριστοτέλης Φρεγγίδης